czwartek, 19 maja 2016

THE COATHANGERS "Nosebleed Weekend" ( 2016 )

PUNK ROCK

Choć ten żeński tercet z Atlanty ( stan Georgia w Stanach Zjednoczonych ) debiutował w 2007 roku ja poznaje go dopiero teraz. Wspomniany żeński tercet to : Meredith Franco (bas/wokal), Julia Kugel (gitara/wokal) oraz Stephanie Luke (perkusja/wokal). Mają na koncie już pięć płyt a przed nami najnowsza, na którą nie ukrywam bardzo czekałem. Bardzo lubię tego typu granie a tym bardziej w żeńskim wydaniu.

Rozpoczyna się dość spokojnie nagraniem "Perfume". Kolejny "Dumb Baby" też nie poraża choć ma świetną gitarę po drugiej zwrotce przywodzącą na myśl lata 60-te. Nagranie "Squeeki Tiki" jest tak nietypowe jak jego tytuł. Sporo różnego rodzaju dźwięków nie do określenia. Ma też ostry język, krzyki i melodyjny refren czyli to za co kochamy punk rocka. W kolejnych utworach - ku mojemu zaskoczeniu - jest dość spokojnie jak na ten gatunek muzyczny. Ciekaw jestem jak było na płytach poprzednich. Debiutancką wkrótce poznam. Moja przygoda z tym zespołem rozpoczęła się od tego właśnie kapitalnego nagrania - "Watch Your Back" ( do odsłuchu wraz z teledyskiem poniżej ). Jest w nim wszystko to co lubię. Do tego dziewczyny świetnie wyglądają. Proszę tylko zobaczyć jak perkusja pięknie "chodzi". Wspomniałem o latach 60-tych. Proszę spojrzeć na teledysk, który utrzymany jest w duchu tamtej epoki. Dźwięki gitar również.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=KLoKWvUwyjM

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz