poniedziałek, 27 kwietnia 2020

SINGLE i MAXI-SINGLE część 27

DONNY BENET "Second Dinner" ( 2020 )

POST DISCO

Pod pseudonimem DONNY BENET ( jakże bliźniaczo brzmi to w porównaniu z wokalistą TONY BENNETTEM ) kryje się wesoły, niepozorny BENJAMIN ROSSWAPLES urodzony w 1981 roku w Sydney w Australii. Facet tworzy współczesne disco, którego najlepsze czasy przypadają na lata 70-te. Muzyk robi to w sposób rewelacyjny, widać, że ma dystans do siebie, a przy tym jest człowiekiem optymistycznym.

Poznałem jego twórczość dosłownie przed chwilą dowiadując się jednocześnie, że 22 maja opublikuje już swój piaty album "Mr. Experience". Szybko, po wysłuchaniu dwóch singli,zabrałem sie za poszukiwania i...w tydzień zdobyłem trzy z czterech dotychczasowych płyt. Mam tylko problem z drugim wydanym w 2012 roku, ale to tylko kwestia czasu. Płyty nie wychodzą z mojego odtwarzacza, słucham ich na okrągło. Poniżej przedsmak tego co ukaże się 22 maja.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=0dD7KeRETsA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz