środa, 24 marca 2021

FOO FIGHTERS "Medicine At Midnight" ( 2021 )

ALTERNATIVE ROCK

Istniejąca od 1994 roku amerykańska grupa FOO FIGHTERS jest bardzo popularna w naszym kraju. Nic dziwnego skoro dowodzi nią ex-perskusista grupy NIRVANA, DAVE GROHL. GROHL w FOO FIGHTERS śpiewa i robi to w wyjątkowo subtelny sposób choć muszę przyznać, iż nigdy wielkim fanem tego zespołu nie byłem i w zasadzie nie jestem po dziś dzień. Ruszyło mnie w 2007 roku kiedy wydali wtedy swą szóstą płytę "Echoes, Silence, Patience & Grace" ( 2007 ). Pochodzący z niej singiel "The Pretender" wbił mnie dosłownie w fotel i od tego czasu nasłuchuje sobie każej kolejnej ich płyty. Najnowsza, już dziesiąta, jest momentami bardzo wciągająca, ale najbardziej przypadł mi do gustu utwór "Chasing Birds". Pomyślałem, iż muszę sie z Wami nim podzielić co też w tym momencie czynię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz