wtorek, 21 listopada 2023

KACEY JOHANSING "Year Away" ( 2023 )

INDIE POP / FOLK

Ze zdobyciem każdej kolejnej płyty tej amerykańskiej artystki mam nie lada problem. Na szczęście. "co się odwlecze, ...". Najnowsze wydawnictwo studyjne, jest już piątym w dorobku pani JOHANSING. Bardzo liczyłem na tę płytę, zwłaszcza, że poprzednia  "No Better Time" z 2020 roku, była kapitalna. Jak jest tym razem? "Year Away" bije na głowę kapitalną "No Better Time". Coś niesamowitego! Jest zmysłowo, subtelnie. Trudno od tej płyty się oderwać. KACEY JOHANSING wykonuje swą sztukę na najwyższym poziomie, ale jeśli coś robi się od serca, z pasją i zaangażowaniem, nie ma mowy o innym efekcie. Tutaj nie ma chybionych nut. Ta płyta jest przepiękna! Oto muzyka pełna wzruszeń, do intymnego przeżywania. Tutułowe "Year Away" ( Rok dalej ), idealni pasuje na dzisiejszy dzień, bo oto mój mały Synek ma dzisiej urodziny, zatem "Rok dalej". Życzę Tobie spełnienia wszystkich marzeń, które będą spełniać się każdego dnia Twego życia, zdrowia, i żebyś był tak szczęśliwy jak ja jestem, kiedy na Ciebie patrzę. Kocham Cię! Ten utwór jest dla Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz