wtorek, 18 lutego 2020

PŁYTA WINYLOWA część 59

WAX "American English" ( 1987 )

NEW WAVE

Skoro wczoraj wspomniałem o ANDREW GOLDZIE to wypada dziś wspomnieć o grupie WAX, którą muzyk współtworzył z GRAHAMEM GOULDMANEM z 10CC o czym też wczoraj napomknąłem. Grupa wydała tylko trzy albumy w latach 80-tych oraz po 9 latach przerwy czwarty "commonknowledge.com" w 1998 jednak do niego nie dotarłem. Nie dotarłem też do wydanego w tym roku archiwalnego koncertu "WAX: Live In Concert 1987" ( 2019 ), a będę zmuszony bowiem to z trasy po genialnym "American English", a więc dziś omawianym arcydziele będącym drugim w dyskografii zespołu. To na nim genialny przebój "Bridge To Your Heart". Na pewno go znacie. Ale na tej płycie są o dużo lepsze kompozycje jak chociażby "In Some Other World" czy przecudna ballada "Ready Or Not". Trudno było mi się zdecydować, który dziś wybrać więc postanowiłem zaproponować posłuchanie dwóch z nich. Bardzo proszę.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=1isRH9E9WAE      "Bridge To Your Heart".

https://www.youtube.com/watch?v=JC7ztWQO5lc         "In Some Other World"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz