środa, 28 grudnia 2022

EDENBRIDGE "Shangri-La" ( 2022 )

SYMPHONIC METAL

Pokochałem ten zespół od pierwszego z nim zetknięcia, a zarazem debiutu "Sunrise In Eden" wydanego w 2000 roku. Później, nie wiedzieć czemu, traktowałem ich po macoszemu, choć cały czas kupując ich kolejne płyty. Mój powrót do tego austriackiego sekstetu nastąpił za sprawą świetnej płyty "The Great Momentum" z 2017, zaś wydany dwa lata później "Dynamind" okazał się jedną z najlepszych płyt 2019 roku. I kiedy myślałem, że już pewnie niczym nie zaskoczą ( tak zazwyczaj jest, że po kapitalnej płycie następuje forma zniżkowa ), otrzymuje pstryka w nos po wysłuchaniu ich najnowszego, jedenastego albumu "Shangi-La". Kolejna z rzędu genialna płyta, która z pewnością znajdzie się wysoko w naszym corocznym zestawieniu najlepszych płyt za miniony rok. Żadnych podsumowań jeszcze nie zacząłem, wszak jeszcze wiele nieprzesłuchanych płyt czeka na swą kolej, jednak do ostatniego poniedziałku lutego ( dokładnie 27 lutego 2023  ) z pewnością wszystko przygotuję, prezentując pełne zestawienie najlepszych płyt za rok 2022. A Wy oddacie swój głos na EDENBRIDGE?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz