czwartek, 6 lipca 2023

FOO FIGHTERS "But We Are Here" ( 2023 )

ALTERNATIVE ROCK

Nigdy nie byłem wilekim fanem zarówno NIRVANY jak i FOO FIGHTERS. W ogóle nie ciągnęło mnie do muzyki grunge. Jednak jako fan muzyki ogólnie, z czasem zakupiłem wszystkie NIRVANY, a na każdej z nich wyłowiłem kilka tak zwanych smaczków. DAVE GROHL, gitarzysta wspomnianej grupy, kontynuuje swą muzyczną przygodę do dziś z grupą FOO FIGHTERS, założoną w 1994 roku. Także tutaj przekonałem się do kilku płyt zespołu, i o ile to nie są jakieś wysokie góry, o tyle, na każdej znajduję jakąś perełkę. I tak np, na "Echoes, Silence, Patience & Grace" z 2007 roku był obłędny "The Pretender", z kolei na "Medicine At Midnight" ( 2021 ), olśniewający "Chasing Birds". To oczywiście nie jedyne wspaniałości, ale moje prywatnie ulubione. Na najnowszym "But We Are Here" takim genialnym fragmentem jest siódmy na płycie "Show Me How" z cudownym żeńskim wokalem. Gdyby jeszcze wymyślono lepszą okładkę....Tam naprawdę widać nazwę zespołu, poniżej tytuł. Jak to mówi sam GROHL: "....zespół eksperymentuje z modnym ostatnio druku na białym papierze...". Nas oczywiście najbardziej interesują efekty muzyczne, a te są wyśmienite.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz