wtorek, 17 października 2023

NOVERIA "The Gates Of The Underworld" ( 2023 )

PROGRESSIVE METAL

Włoski kwintet NOVERIA obchodzi w tym roku swoje dziesięciolecie, w czasie którego wydali cztery albumy studyjne z najnowszym włącznie, który dla mnie jest pierwszym dziełem tej grupy w mojej kolekcji. Zakupu tej płyty dokonałem tylko dlatego, iż w nagraniu "Descent", gościnnie zaśpiewał FABIO LIONE, ex-wokalista RHAPSODY OF FIRE, a dawniej RHAPSODY. I co? Wielkie zaskocznie. Kapitalny album, fenomenalne melodie, pomysły, przejścia, dramatyzm. Jestem pod wielkim wrażeniem tej płyty, ciągle odkrywając coś nowego. Lubie takie niespodzianki. Kiedy liczę na jakiś album, dostaję rozczarowanie. Kiedy kompletnie się niczego niespodziewałem, a jedynie ciekawość występu FABIO LIONE przyciągnęła mnie do tej płyty, dostałem nieźle po nosie, oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz