sobota, 14 października 2023

ŚPIEWAJĄCY AKTORZY część 18

TIM CURRY "Read My Lips" ( 1978 )

POP / ROCK

Nie tak dawno temu podczas maniakalnego wręcz rycia w stosach płyt winylowych u pewnego sprzedawcy, wpadła w moje ręce ta oto płyta. Przyciagnęło nazwisko choć nie miałem pewności czy o to "ten" TIM CURRY, o którym  myślałem. Strzał okazał się jednak celny. Moja niepewność związana była z tym, iż nie miałem bladego pojęcia o tym, że ten brytyjski aktor teatralny i filmowy, i - jak się też okazało - wokalista, w ogóle nagrał jakąkolwiek płytę. Tymczasem okazuje się, iż nagrał trzy albumy w tamtym okresie, a także w roku 2010 wydano czwarty, zarejestrowany w 1976 "From The Vaults", ale z jakichś względów niewydany. Obecnie ten fajny aktor jest przykuty do wózka po przebytym udarze. Fani filmu "Rodzina Addamsów" z pewnością go poznają. Poniżej muzyczny fragment z debiutu aktora/muzyka, a także stare zdjęcie tego 77-letniego dziś artysty.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz