środa, 23 stycznia 2019

PŁYTA WINYLOWA część 40

AUTOGRAPH "That's The Stuff" ( 1985 )

HARD ROCK

Ta amerykańska grupa swoje najlepsze lata przezywała między 1984, a 1987 rokiem. To wtedy ukazały się trzy pierwsze albumy zespołu, który później zrobił sobie 10-letnią przerwę, potem 6-letnią oraz 14-letnią. W roku ubiegłym wydali swój szósty album jednak ja cenie sobie te trzy pierwsze, a w szczególności drugi "That's The Stuff".

Obecnie wokalistą zespołu jest SIMON DANIELS, ja jednak pokochałem STEVE'A PLUNKETTA właśnie z trzech pierwszych wspomnianych płyt. A propo PLUNKETTA. Cały czas nie mam jedynej solowej płyty muzyka "My Attitude" z 1991 roku choć niezastąpiony kolega Piotr mówi bym nie tracił nadziei bowiem płyta powinna byc w mojej skrzynce w przyszłym tygodniu.

Kapitalny jedyny w swoim rodzaju amerykański hard rock z rewelacyjnymi, przebojowymi kompozycjami. Wystarczy wymienić nagranie tytułowe "That's The Stuff", "Blondes In Black Cars" czy "Crazy World". Płyta jak widać z niebieską okładką jednak jej wznowienie przez genialną wytwórnie ROCK CANDY ma tło czerwone i zawiera dodatkowy utwór "We're An American Band". Wspomniana ROCK CANDY trudni się wydawaniem tego typu perełek za co Im wielkie, wielki dzięki. Co roku wyłapuje po przynajmniej kilkanaście tytułów, czasami kompletnie mi nie znanych, a równie genialnych płyt. No dobrze, dość pisania, czas czegoś posłuchać.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=-avQIZEgpw4

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz