środa, 5 czerwca 2019

PŁYTA WINYLOWA część 42

ORION THE HUNTER ( 1984 )

AOR / ROCK

Wczoraj przedstawiłem koncertowy album grupy BOSTON więc dziś postanowiłem iść za ciosem i zaproponować posłuchanie fragmentu z jedynego albumu grupy ORION THE HUNTER, w którym na gitarze grał właśnie BARRY GOUDREAU z grupy BOSTON. W ogóle ostatnio wzięło mnie na BOSTON. Wczoraj słuchałem genialnej debiutanckiej płyty solowej BARRY'EGO z 1980, też jedynej jaką nagrał. Przy okazji odkryłem, iż w 2017 roku GOUDREAU założył taki projekt BARRY GOUDREAU'S ENGINE ROOM i wydał z nim album. Płytę mam mieć w skrzynce lada dzień. Ale zostawmy to bowiem tych pobocznych projektów muzyków BOSTON cała masa. Posłuchajmy tego czego posłuchać mieliśmy. 

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=Fw8mlHFwhYc

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz