środa, 7 sierpnia 2019

MUZYKA POLSKA część 4

FRANEK KIMONO ( 1984 )

DISCO

Wykreowana przez aktora PIOTRA FRONCZEWSKIEGO postać FRANKA KIMONO miała być parodią i zarazem odpowiedzią na popularny wówczas styl disco. Płyta wydana w 1984 roku jak i pochodzące z niej single "King Bruce Lee Karate Mistrz' oraz "Dysk Dżokej" czy wylansowane "Pola Monola + Coca Cola", także "Ja jestem Menago" okazały się niesamowitym sukcesem, i aż trudno uwierzyć, iż powstała tylko ta jedyna płyta jeśli nie policzymy wydanej w 1998 roku płyty PAN KIMONO "Toczy się życie". To akurat miało miejsce po kilkunastoletniej przerwie od pierwowzoru i przeszło niemal beż echa. Być może dlatego, iż twórca Franka, pan ANDRZEJ KORZYŃSKI nie brał w tym udziału. W każdym razie winylowego "Kimono" z 1984 roku wręcz zajechałem, a płyta dziś nie nadaje się by jej słuchać. Po latach zakupiłem sobie edycję CD i ostatnio sobie o niej przypomniałem. Oto jej fragment.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=J1cwnIybzzs

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz