czwartek, 29 sierpnia 2019

Nareszcie...

Mam już nowy NEW MODEL ARMY "From Here". Światowa premiera dopiero jutro. Płyta początkowo miała się ukazać 23 sierpnia jednak z niewiadomych przyczyn została przełożona na dzień 30 sierpnia. Będąc w Berlinie w Saturnie w ubiegły wtorek liczyłem, że ją tam znajdę. Okazuje się, że nawet u nich nie było więc nie jesteśmy w tym wypadku gorsi. Płyta na szczęście przyjechała z kilkoma innymi więc odetchnąłem z ulgą. Mam jeszcze kilkanaście innych premier, których słucham jak HAMMERFALL, nowy RODNEY CROWELL z gościnnym udziałem RINGO STARRA z THE BEATLES, nowy FREEDOM CALL czy comebackową płytę THE REMBRANDTS wydaną po 18 latach przerwy.

Dzięki mojej Mamie z  Włoch przyjechał blisko 40-płytowy box ELTONA JOHNA z wszystkimi albumami w cudownych digipakach. Z Niemiec również przywiozłem cuda, a już jutro dostanę nową TARJĘ -ex-wokalistkę NIGHTWISH, SHERYL CROW, LANĘ DEL REY i wiele wiele innych. Jak widzicie na sen nie ma czasu. O wrażeniach napiszę.

Tymczasem przypominam o koncertach NEW MODEL ARMY w naszym kraju:

  • 13.10 - Poznań, Tama
  • 15.10 - Gdynia, Ucho
  • 16.10 - Warszawa, Proxima
  • 17.10 - Wrocław, Stary Klasztor
  • 18.10 - Kraków, Kwadrat

  • Pozdrawiam

    OSKAR PENDYK

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz