wtorek, 11 lutego 2020

RAPPORT "In The Dark" ( 2019 )

INDIE ROCK

Jakież było moje zdziwienie kiedy po usłyszeniu nagrania "In The Dark" zapragnąłem zdobyć cały album zespołu RAPPORT, a kiedy ten się pojawił, po włożeniu dysku do kieszeni odtwarzacza na wyświetlaczu pokazał się czas trwania...13 minut i 34 sekundy oraz cztery ( tylko!!!! cztery ) nagrania. Myślałem, iż jest to cała płyta debiutującego zespołu, a to zaledwie mini album choć wersja cyfrowa ma ich...sześć czego już w ogóle nie rozumiem. Na szczęście muzyka w pełni wynagrodziła mi zawód. Ta mała płytka jest po prostu wspaniała, nie mogę się ostatnio uwolnić od tych czterech piosenek i mam tylko nadzieję, że trio wyda z czasem cały album. Ciekaw jestem co na nim będzie ponieważ na "In The Dark" przeszli samych siebie. To coś dla fanów podobnie grających grup z żeńskim wokalem a la ALVVAYS czy STILL CORNERS. No cudownie się tego słucha, a że ja mam słabość do śpiewających pań do już inna sprawa. Co ja za to mogę, że podobają mi się takie zespoły. Aż chciałoby się zaprezentować całą tę EPkę, ale jest jak jest. Posłuchajcie tytułowego nagrania, które sprawi, że przez te trzy i pół minuty zrobi się wiosennie.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=NTvgL8cCY5w

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz