czwartek, 10 marca 2022

ŚPIEWAJĄCY AKTORZY część 13

PRINCESS GOES TO THE BUTTERFLY MUSEUM "Thanks For Comimg" ( 2021 )

INDIE ROCK / ELECTRONIC / SYNTHPOP

Miałem problem ze zdobyciem tej płyty. Ukazała się w maju 2021 roku. Szukałem jej dobre dwa miesiące po czym siłą rzeczy o niej zapomniałem. Co tydzień ukazują się kolejne albumy, człowiek zaczyna się w tym wszystkim już gubić. Przypomniałem sobie o tej płycie ponownie w grudniu 2021, w jednym ze sklepów internetowych pojawiła się w ofercie, zamówiłem, przyjechała i jest. Niestety, nie załapała się na nasze coroczne podsumowanie "PŁYTA ROKU", a wielka szkoda, bowiem gdybym dziś je robił, album miał szansę na załapanie się do zestawienia. Zresztą tak jest każdego roku, także i ten nie należy do wyjątków. W ostatnich dniach przyjechało do mnie 5 płyt z datą "2021" na rewersie okładki, w tym trzy aż z dalekich Włoch. Teraz rozumiecie, dlaczego wszelakie podsumowania winno się robić z opóźnieniem. Tak jest zdrowiej, ale przede wszystkim, uczciwiej.

No dobrze, a kim są PRINCESS GOES TO THE BUTTERFLY MUSEUM? To amerykańsko-kanadyjskie trio, którego liderem i wokalistą jest....MICHAEL C. HALL, najbardziej znany polskim telemaniakom jako Dexter Morgan z serialu "Dexter", a także z serialu "Sześć stóp pod ziemią". Wyśmienita płyta łącząca współczesność z przeszłością, a dokładnie z brzmieniem klawiszy i syntezatorów lat 80. Niby to indie rock, ale także indie pop przeplatający się wzajemnie z synthpopem oraz nowo falową surowizną. Wszystko okraszone kapitalnymi melodiami, każdy utwór na swój sposób inny choć z tej samej bajki. Sam MICHAEL C. HALL zdaje się mieć idealny głos do tworzenia tego typu sztuki. Miejmy nadzieję, że to nie jest ostatnie słowo tria, i że jeszcze o nich usłyszymy.

POSŁUCHAJ: https://www.youtube.com/watch?v=ykFFEjkILIc&list=OLAK5uy_ly3VMJ5xtI1Z6qxVS2mDkrwYE1c9xUUY4&index=3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz