czwartek, 23 czerwca 2022

SINGLE i MAXI SINGLE część 48

LAURA PAUSINI "Scatola" ( 2022 )

POP

Moja ukochana włoska artystka LAURA PAUSINI opublikowała niedawno powyższego singla na białym winylu. Utwór "Scatola" ( na stronie "b" wspomnianego winyla utwór "Caja", hiszpańsko-języczna wersja piosenki "Scatola" ) promuje stworzony według pomysłu samej PAUSINI film zatytułowany "Laura Pausini - Piacere Di Conoscerti", którego premiera jeszcze w tym roku. Artystka zadebiutuje jako aktorka, tym samym spełniając swe marzenie o byciu aktorką. Nowa płyta też podobno jeszcze w tym roku, a więc już zacieram ręce. Wspomniany winyl pięknie wydany. Spójrzcie ( poniżej ) na perforację otaczającą jej twarz, można "wydrzeć" frontowe zdjęcie, a pod nim wersja kolorowa tegoż samego ujęcia. Ja oczywiście nie zmierzam niczego wydzierać, jednocześnie "sprofanować" opakowanie płyty. Nic na to nie poradzę, iż mam fioła na tle estetyki. Choć estetyka czy higiena to pojęcia względne. Niektórzy zmieniają podobno regularnie gacie.......co sobotę! W każdym razie gdybym uszkodził tę czy którąkolwiek z moich płyt, zapewne wylądowałbym na OIOMie, a jak w szpitalach karmią może poświadczyć moja Żona, która spędziła na porodówce niejeden dzień i niejedną noc. Żona dała radę dzięki regularnym dostawom porządnej żywności, a także dzięki świadomości, iż zaraz na świecie pojawi się nasz Syn nr 1 i Syn nr 2. Ból towarzyszący porodowi, podobno nie tak straszny jak cierpienie z powodu uszkodzonej płyty, ale jednak. Żartuje! Mam nadzieję, że Żona tego nie czyta. Jeśli mimo wszystko czyta, sprawę załagodzi poniższy utwór.

P.S. Kolejne podziękowania dla mojej niezastąpionej Mamy.

POSŁUCHAJ: https://www.youtube.com/watch?v=HBFf-mwNVUI


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz