środa, 13 lutego 2019

KARIBOW "MOnuMENTO" ( 2018 )

PROGRESSIVE ROCK

Chociaż na początku 2018 roku zdobyłem album z rarytasami i unikatami "The Unchosen" niemieckiego progresywnego zespołu KARIBOW i w miarę sukcesywnie śledzę poczynania tej grupy to kompletnie nie miałem pojęcia, iż w listopadzie 2018 grupa wydała zupełnie premierowy album "MOnuMENTO" i to album podwójny.

Tak samo jak niedawno opisywana płyta DAVE'A SINCLAIRA również i KARIBOW przyjechał do mnie w styczniu tego roku. O grupie już pisałem niejednokrotnie jak również o tym, że swego czasu napisał do mnie sam OLIVER RUSING, wokalista i multiinstrumentalista tej grupy. Na najnowszej płycie jest bardzo różnorodnie. To cały czas KARIBOW świetnie nam znany jednak dzieje się tutaj dużo nowego. Mamy też sporo gości, którzy dokładają swoje przysłowiowe "5 groszy". Jedną z takich osób jest HAYKEY GRIFFITHS, ex-wokalistka zespołu KARNATAKA, mamy JOE CAIRNEYA z COMEDY OF ERRORS, MICHELA ST-PERE z genialnego MYSTERY czy JOHNA YOUNGA z LIFESIGNS. Jest tutaj melancholijnie, czasami ostro, wciągająco. Muzyka przede wszystkim do słuchania w domowym zaciszu, najlepiej samemu i w pełnym skupieniu na słuchawkach. Poniżej fragment możliwości grupy.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=MGwgBcLmKOs

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz