wtorek, 5 lutego 2019

SINGLE i MAXI-SINGLE część 17

DREAM THEATER "Untethered Angel" ( 2018 )  /  "Fall Into The Light" ( 2019 )

PROGRESSIVE METAL

To, ze DREAM THEATER jest zespołem wybitnym to nie ulega wątpliwości. Każda okładka jest po prostu przepiękna, do tego cudowne logo. Kocham wszystko co do tej pory stworzyli, mam wszystkie płyty i single w limitowanych edycjach w większości już nie do kupienia, a o mojej miłości do tego zespołu niech zaświadczy fakt, iż zamówiłem sobie najnowszy album tego zespołu "Time Over Distance" ( premiera 22 lutego ) w wersji DELUXE BOX SET za....ponad 500 złotych. Poza samą płytą będzie tam również dodatkowa płyta CD, DVD, BLU-RAY, winyle, 7" calowy singiel i cała masa gadżetów. Na samą myśl serce mi bije.

Moimi ulubionymi płytami tego zespołu są
"Metropolis Pt. 2: Scenes From A Memory" ( 1999 ), "Six Degrees Of Inner Turbulence" ( 2002 ) czy absolutnie genialna "Octavarium" ( 2005 ). Panowie zapowiadają powrót do korzeni i słychać to w singlowym "Untethered Angel" ( genialna kompozycja ). Słychać tutaj również brzmienie "Octavarium". Utwór "Fall Into The Light" tylko tyciu tyciu ustępuje "Untethered Angel" jednak tutaj znów brzmienie "Octavarium". Szkoda tylko, iż podane czasy trwania poszczególnych utworów na zapowiadanej na luty płycie są dość krótkie w okolicach 5-7 minut. Brak długich suit trochę mnie niepokoi, jednak być może pozostałych 8 kompozycji mi to wynagrodzi.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=gylxuO6dKOw

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz