czwartek, 2 czerwca 2022

EVERGREY "A Heartless Portrait ( The Orphean Testament )" ( 2022 )

HEAVY METAL

"A Heartless Portrait ( The Orphean Testament )" ukazuje się w rok po albumie "Escape Of The Phoenix" i jest trzynastym albumem studyjnym Szwedów. Pokochałem tez zespół w 2001 roku kiedy to w moje ręce trafił album "In Search Of Truth" ( 2001 ), będący wtedy nowością. Dodam, iż album nie pobity przez żaden inny co zapewne jest związane z pierwszym wrażeniem, które w muzyce jest bardzo ważne. W każdym razie, TOM S. ENGLUND ma u mnie kredyt zaufania i biorę w ciemno wszystko co wydaje. Zresztą grupa ma od samego początku niezmienne brzmienie, którego jestem wielkim fanem, zatem każdy kolejny album musi obowiązkowo znaleźć się w mojej kolekcji. Nowy album nie przebija może wspomnianego "In Search Of Truth", ale to wciąż ci sami muzycy, to samo brzmienie, rozmach, melodie, oraz oczywiście głos samego ENGLUNDA. Wspaniałe, walcowate brzmienie w każdym z nagrań, powoduje, iż EVERGREY nie pomylimy z żadnym innym zespołem, z kolei wspaniały głos wokalisty jest wisienką na torcie. Fenomenalny singiel "Save Us" polecam każdemu miłośnikowi heavy metalu. Utwór do słuchania w kółko, jego znajomość powinna być na maturze obowiązkowa. Polecam także z drugiej części albumu, na wpół-balladowy "Heartless" z zapamiętywalnym refrenem czy dość zaskakujący, niemal akustyczny Wildfires", który zamyka najnowszy album kwintetu. Poniżej teledysk do singlowego "Save Us".

POSŁUCHAJ: https://www.youtube.com/watch?v=vKTlyXDpNaY


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz