poniedziałek, 21 czerwca 2021

AUDYCJA część 17


Wzięło mnie ostatnio strasznie na walijską grupę MANIC STREET PREACHERS na co wpływ zapewnie ma informacja o nowej płycie zespołu "The Ultra Vivid Lament", która ukaże się 3 września. Kupiłem sobie też ostatnio 4 ich płyty w nowych w zremasterowanych wersjach ( dwie z nich poniżej ) wzbogacone o dodatkowe dyski. Nowy album wydała już brytyjska grupa JAMES jednak zanim go posłucham postanowiłem przypomnieć sobie moją ulubioną płytę tego zespołu. Na koniec soulujący MICK HUCKNALL z zespołem, a więc SIMPLY RED i ich przedostatni album. Do usłyszenia za tydzień.

POSŁUCHAJ:

1. MANIC STREET PREACHERS nagranie "The Everlasting" z płyty "This Is My Truth Tell Me Yours" ( 1998 / reedycja 2018 )
2. MANIC STREET PREACHERS nagranie "Everything Must Go" z płyty "Everything Must Go" ( 1996 / reedycja 2016 )
3. MANIC STREET PREACHERS nagranie "So Why So Sad" z płyty "Know Your Enemy" ( 2001 )
4. JAMES nagranie "Just Like Fred Astaire" z płyty "Millionaires" ( 1999 )
5. SIMPLY RED nagranie "Shine On" z płyty "Big Love" ( 2015 )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz