środa, 14 czerwca 2023

SINGLE i MAXI-SINGLE część 65

GARBAGE "Witness To Your Love" ( 2023 )

ALTERNATIVE ROCK

Niedawno.......bo w 2021 roku ukazała się reedycja albumu "Beautiful Garbage" amerykańskiej grupy GARBAGE, pierwotnie opublikowana w 2001 roku. Pięknie wydana, zawierająca 3CD, gdzie na drugim i trzecim dysku, masa dodatków jak niepublikowane utwory, inne wersje już znanych, itd, a wszystko w pięknym pudełku. Mam ją w starej wersji na CD, a także na kasecie magnetofonowej, zatem kupiłem i kolejną, jednak tej 3-płytówki....jeszcze nie otworzyłem. Za dużo tej muzyki, a i pośpiech nie jest wskazany. Wszak płyty jeść nie wołają. W każdym razie, w okolicy tego wydawnictwa, dużo mówiło się o innych niepublikowanych nagraniach, m.in. o "Witness To Your Love". Teraz, już w tym 2023 roku, z okazji RECORD STORE DAY 2023, wydano wspomniany utwór wraz z trzema innymi, na okazjonalnym singlu. Pominę fakt, iż wspomniane święto niezależnych sklepów płytowych mające na początku w swej idei wspierać małych sklepikarzy, de facto nabija kieszenie właścicielom wytwórni. Niemniej jednak, ja jako maniakalny wręcz kolekcjoner płyt z 30-letnim stażem, nie mogłem obok wspomnianego wydawnitwa przejść obojętnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz