czwartek, 6 września 2018

DIVLJE JAGODE "Biodinamicka Ljubav" ( 2013 )

HARD ROCK

Bośniacki metalowy zespół założony w latach 70-tych ubiegłego stulecia w Jugosławii poznałem w 2012 roku dzięki pewnemu człowiekowi zafascynowanemu bałkańskim rockiem i podobnymi klimatami. W tym samym roku zdobyłem wszystkie 11 płyt zespołu i zasłuchiwałem się nimi tygodniami. Kolega zaznaczył wtedy, iż grupa milczy od 2003 roku kiedy to wydali ostatni album "Od neba do neba".

Z racji miłości do muzyki zbierałem też inne płyty więc z czasem o grupie zapomniałem. I właśnie niedługo później bo w 2013 roku okazało się, że grupa powróciła z nowym albumem "Biodinamicka Ljubav" ( 2013 ), którego okładkę widzicie powyżej. Niestety, muzyka z tamtym rejonów nie dociera do Polski więc o tej płycie dowiedziałem się w 2017 roku, a teraz dopiero ją zdobyłem. Muzyka nadal porywająca, a nagranie "Kad Te Netko Spomene" wręcz obłędne zwłaszcza genialna solówka w połowie nagrania. Poniżej właśnie to nagranie. Przed nami "Dzikie truskawki"

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=2Bp85ceox6w

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz