wtorek, 13 listopada 2018

AEROSTATION ( 2018 )

PROGRESSIVE ROCK

AEROSTATION to jedno z najwspanialszych odkryć jakich dokonałem w ostatnim czasie. Słucham tej płyty codziennie i nie mogę się od niej oderwać. Choć to niby rock progresywny to sporo tutaj klawiszy, całej masy melodyjnych piosenek. Kiedy po wielu dniach z obcowania z tym albumem postanowiłem poczytać nieco o zespole dokonałem szokującego odkrycia. Poza tym, że pochodzą z Włoch dowiedziałem się, że ten duet tworzą GIGI CAVALLI COCCHI, który pochodzi ze znanego mi lecz niesłuchanego przeze mnie włoskiego zespołu LIGABUE, a także ALEX CARPANI z ALEX CARPANI BAND. Ależ ten świat mały! Do kompletu duet dobrał sobie basistę jakim jest JACOPO ROSSI.

Poza genialnym nagraniem "Wide Eyes And Wonder", które to nagranie debiutancki album Włochów otwiera ( poprzedza go intro "Voices" ) polecam także "Coldness", "Long Distances" czy singlowy "Straight To The Sun". Poniżej największa perła tej płyty.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=kAinSlSzgcE

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz