środa, 30 października 2019

PŁYTA WINYLOWA część 55

PASSPORT "Man In The Mirror" ( 1983 )

JAZZ / FUSION

Nawyciągałem tych starych płyt, nawyciągałem. I to z różnej muzyki. Powyższa płyta tego dowodem. Tą niemiecką machiną, która zwie się PASSPORT zarządza saksofonista KLAUS DOLDINGER. Muzyk powołał ją do życia w 1971 roku niejako na wzór uwielbianego przez siebie amerykańskiego WEATHER REPORT. Pozostały skład muzyków na przestrzeni lat mocno ewoluował jednak i tak głównym ogniwem od zawsze stoi DOLDINGER. Cudowna muzyka instrumentalna tyko momentami "przerywana" gościnnymi wokalami. Na "Man In The Mirror" na osiem kompozycji mamy trzy "śpiewane". Mam całą dyskografię PASSPORT, dobre 30 płyt, z których większość otrzymałem w prezencie od syna pewnej pani, resztę dokupiłem z czasem.

PASSPORT istnieje do dziś, ostatnio nawet w 2016 roku ukazał się nowy album, z tą małą różnicą, że obecnie na płytach widnieje szyld KLAUS DOLDINGER'S PASSPORT. Poniżej fragment mojej ulubionej płyty tegoż bandu "Man In The Mirror", która ukazała się w 1983 roku.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=Ygyh1NYVvkE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz