wtorek, 11 października 2022

EDITORS "EBM" ( 2022 )

INDIE ROCK / ALTERNATIVE ROCK

Nigdy wielkim fanem EDITORS nie byłem. Wszyscy się nimi zachwycali, podczas gdy ja pozostawałem obojętny. Nigdy nie lubiłem kiedy ktoś wciska mi coś co można usłyszeć wszędzie, a EDITORS swego czasu był obecny w tramwajach, na plakatach, na bilbordach, na okładkach muzycznych czasopism. Chciałem sam sobie ich odkryć i z czasem mnie dopadło. Odsyłam wszystkich do mojego tekstu z 18 listopada 2015 roku dotyczącego ich podwójnego albumu "In Dream". Tam według mnie zanajduje się kwintesencja całego ich dorobku choć - co słychać na najnowszym "EBM" - grupa cały czas poszukuje i się rozwija, mimo, że z tego powodu może nieco tracić na oryginalności, nie mając stałego brzmienia. Ale co z tego skoro muzyka wyborna. Po pierwszym przesłuchaniu nie spodobały mi się dwa pierwsze nagrania, ale to co potem się dzieje, jak najbardziej trafia w mój gust. Szczególnie polecam singlowy "Kiss", blisko 8-minutowa kompozycja, o niesamowitej budowie, sprawiająca wrażenie, iż obcujemy z dwoma nagraniami w jednym gdzie jeden jest konsekwencją drugiego. To wszystko mniej więcej dzieje się w połowie wspomnianego "Kiss", ale to polecam odkryć sobie już samemu w swoich czterech ścianach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz