środa, 26 października 2022

CAECILIE NORBY "Earthenya" ( 2022 )

JAZZ / SOUL

Kupując w 2002 roku kilka płyta jazzowych, sprzedawca na ladzie miał album "First Conversation" właśnie duńskiej wokalistki jazzowej, CAECILIE NORBY. Choć płyta okazała się strzałem w dziesiątkę,  to później jakoś zapomniałem o tej artystce. Tak to czasem bywa, że płyty ulubieńców śledzi sie na bieżąco, a kiedy spontanicznie ktoś coś poleci zupełnie wcześniej nieznanego, z czasem o tym zapominamy. Potrzebowałem bodźca w postaci wyłapania gdzieś w sklepie kolejnej płyty tej artystki, a stało się to dopiero teraz, równo 20 lat po jej odkryciu. Coś mi mówi,  że gdzieś w domu mam jej jeszcze jakiś album jednak zakładu o to nie zaryzykuję. Wspaniała płyta na jesienne wieczory na czele z otwierającym "Soul Sister", a także wieńczące powyższy album nagranie "Hazy Afternoon".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz