poniedziałek, 18 września 2023

AUDYCJA część 134


Słucham sobie tych płyt podarowanych mi przez Michała, na czym ucierpiały nowości. Właściwie poza jednym czy dwoma wyjątkami, wszystkie nowości zafoliowane i czekają na swoją kolej. Nazbierało się, oj, nazbierało! Fakt, wiele z nich kusi, bo na stole nowe SOUTHERN EMPIRE, JOAN OSBORNE, ALICE COOPER, nowe single GUNS'N'ROSES czy LAURY PAUSINI, ale po kolei. Nic na siłę. Michał, jak już wspominałem, zrobił mi wielką frajdę tymi podarkami. Na wspomnianych singlach dużo b-side'ów, a więc nagrań spoza regularnych płyt. O ile uwielbiam niemiecki ROSENZTOLTZ, o tyle w latach 90. nie mogłem znieść widoku HERBERTA GRONEMEYERA. Drażniła mnie ta muzyka, ale widać człowiek się zmienia. Singlowe "Mensch" wręcz doskonałe. Przesłuchałem powyższego singla chyba z 10 razy. Naszło mnie do tego stopnia, iż zamówiłem z niemieckiego Amazonu absolutnie w ciemno, nową płytę tego artysty "Das Ist Los", nota bene, tegoroczną. Ma kiepską okładkę, kosztowała blisko 20 €, nie wiem jaka będzie, ale co tam. Tak w latach 90. poznawałem muzykę więc liczę na zadowolenie. Kolejne dwa single to nieznana mi wcześniej i niesitniejąca już brytyjska formacja THE STANDS, z tego co zdążyłem się zorientować, wydałą zaledwie dwa albumy, a pochodzą z Liverpoolu, zatem sąsiedzi THE BEATLES. Typowe brit/popowe granie choć nieco surowsze w swym brzmieniu. Na obu singlach utwory spoza płyt. Dziękuje, Michał. W wolnej chwili poszukam całych płyt. Ostatni z singli to uwielbiana przeze mnie niemiecka punk rockowa kapela DIE TOTEN HOSEN, której mam wszystkie płyty, ale brak mi większości z ich ponad 70 ( !!! ) singli. Zespół zawsze na swe te małe płytki dokłada nagrania spoza płyty, tak jest i tym razem. Uczta dla ucha! 

POSŁUCHAJ:

1. ROSENSTOLZ nagranie "Ich Bin Ich ( Wir Sind Wir )" z singla "Ich Bin Ich ( Wir Sind Wir )"  ( 2006 )


2. HERBERT GRONEMEYER nagranie "Mensch" z singla "Mensch" ( 2002 )


3. THE STANDS nagranie "When The River Rolls Over You" z singla "When The River Rolls Over You" ( 2003 )


4. THE STANDS nagranie "Here She Comes Again" z singla "Here She Comes Again" ( 2004 ) 


5. DIE TOTEN HOSEN nagranie "Kauf Mich" z singla "Kauf Mich" ( 1994 )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz