środa, 20 września 2023

IAN HUNTER "Defiance Part 1" ( 2023 )

ROCK

Brytyjski wokalista IAN HUNTER w czerwcu tego roku skończył 84 lata ( !!! ). Nie wiedziałem! Ale ten czas leci. Muzyk jednak nic sobie z tego nie robi bo w maju tego roku wydał nowy solowy album, dostępny tylko i wyłącznie w Ameryce. Przynajmniej kiedy go zamawiałem, tylko tam był dostępny. Ex-wokalistę dawnych MOTT THE HOOPLE poznałem pod koniec lat 90. W pewnej nieistniejącej już audycji, pewien Pan grał kilka utworów z ich płyt, które z czasem udało mi się zabrać. Pamiętam, że nie dosłyszałem nazwy, a że nie było wtedy internetu, zapisałem ich nazwę trochę fonetycznie, trochę z błędem, a brzmiało to..... MOTT THE HUHU. Cieszy dobra forma muzyka, a jeszcze bardziej, iż tytuł płyty sugeruje nam, iż to nie jest jeszcze ostatnie słowo tego pana....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz