niedziela, 31 października 2021

AUDYCJA część 35


Ostatnio mam dość gonienia. Postanowiłem nieco zwolnić, troszkę też zostałem do tego przymuszony. Cieszę się z tego. Jest czas na inne rzeczy. Mimo, iż jesień wydawnicza rozkręciła się na dobre, postanowiłem odłożyć na półkę wszelakie nowości, i powrócić do starszych rzeczy, na które przez te pierwsze brak czasu. Efektem tego ostatni JEAN-MICHEL JARRE, a dziś niech zrobi się nieco weselej. Projekt BLUE SYSTEM, którym w latach 1987-1997 dowodził DIETER BOHLEN, a więc połówka MODERN TALKING, doczekał się aż trzynastu albumów i blisko trzydzieści singli. Wybrałem 5 ulubionych płyt, z których fragmenty poniżej. Mistrzowskie ballady to atut każdej z płyt BLUE SYSTEM. Dwie z nich na samym końcu.

POSŁUCHAJ:

1. BLUE SYSTEM nagranie "Everything I Own" z płyty "Twilight" ( 1989 )
2. BLUE SYSTEM nagranie "Heartache No. 9" z płyty "Hello America" ( 1992 )
3. BLUE SYSTEM nagranie "If I Will Rule The World" z płyty "21st Century" ( 1994 )
4. BLUE SYSTEM nagranie "Marvin's Song" z płyty "Forever Blue" ( 1995 )
5. BLUE SYSTEM nagranie "Can This Be Love" z płyty "Body To Body" ( 1996 )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz