środa, 17 listopada 2021

SINGLE i MAXI-SINGLE część 40

FOOLS GARDEN "Outta Love" ( 2020 )

POP / ROCK

Nienawidziełem w latach 90-tych nagrania "Lemon Tree" FOOLS GARDEN,a  co za tym idzie, także całej niemieckiej grupy FOOLS GARDEN. W 2000 roku nagrali jednak tak fenomenalny album "For Sale", iż nawet ja nie mogłem przejśc obok niej obojętnie. Otwierajaca album ballada "Who Are You" wbiła mnie dosłownie w fotel. Z czasem ich pokochałem, a "Lemon Tree" słucham z zapartym tchem. Oto co robi z nami czas. W roku ubiegłym nagrali nowego singla "Outta Love" jednak jak na razie żadnej nowej płyty na horyzonicie nie widać. Być może zmieni się to wkrótce, wszak od ostatniej płyty "Rise And Fall" ( 2018 ) minęły już trzy lata. W oczekiwaniu na ewentualną nową płytę posłuchajmy "Outta Love". 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz