poniedziałek, 29 listopada 2021

AUDYCJA część 40


Pieć prezentów od mojej Mamy. Niesamowitą frajdę mi sprawiła. To kolejny przykład, ze mam najlepszą Mamę na swiecie. Dziękuje, Mamo. A co do muzyki. Jest klasycznie, koncertowo, a także nieco "włoszczyzny". Poza duetami na płycie RAYA CHARLESA, a także koncertowym LEONARDZIE COHENIE, gorąco polecam solowy album AL BANO CARRISI, a więc połowę duetu  AL BANO E ROMINA POWER. Jest tutaj taki utwór "Oggi Sposi". Wyskoczyłem z przysłowiowych kapci. Zachwycony jestem także płytą włoskiej wokalistki MINA, która tutaj wzieła na warsztat utwory SINATRY oraz albumem MINACELENTANO czyli wspomniana MINA i ADRIANO CELENTANO. W dodatku kosmicznie wydana płyta, z włoską dbałością o detale.

POSŁUCHAJ: 

1. RAY CHARLES & ANGIE STONE nagranie "All I Want To Do" z płyty "Genius & Friends" ( 2005 )
2. LEONARD COHEN nagranie "Lover, Lover, Lover" z płyty "Songs From The Road" ( 2010 )
3. MINA nagranie "Angel Eyes" z płyty "Mina Canta Sinatra" ( 2007 )
4. AL BANO CARRISI nagranie "Oggi Sposi" z płyty "Il Mio Sanremo" ( 2006 )
5. MINACELENTANO nagranie "Amami Amami" z płyty "Le Migliore" ( 2016 )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz