środa, 24 lipca 2019

CROSSFADE "Carousel" ( 2019 )

MELODIC ROCK

Kiedy zobaczyłem okładkę do tej płyty wiedziałem, że znajduje się na niej kawał dobrej muzyki jednak nie miałem pojęcia, że chodzi o ten CROSSFADE, którego dwa albumy - "White On Blue" ( 2004 ) oraz "Secret Love" ( 2011 ) z wokalem GORANA EDMANA mam na półce. Oba uwielbiam, a więc miałem nosa co do pięknej okładki tej płyty.

Poza EDMANEM, gitarzystą LARSEM HALLBACKIEM i klawiszowcem RICHARDEM STENSTROMEM mamy dwóch nowych muzyków - FELIXA LEHRMANNA ( znanego chociażby z THE FLOWER KINGS ) oraz basistę JOHANA GRANSTROMA. Znajdziemy tutaj wszystko - PINK FLOYD, SUPERTRAMP, ale najbardziej słyszalne będzie TOTO oraz STEELY DAN. Coś niesamowitego ten ich jazzujący klimat choć przecież to nadal muzyka rockowa. Album krótki, bo zaledwie 35 minutowy, ale wszystko zostało wyjaśnione przez sam zespół - otóż jest to pierwsza część z planowanej trylogii. Po tym albumie ma się ukazać część druga "Innocent Days", a także trzecia "Falling Upwards", na które już teraz zacieram ręce. Pozostaje już tylko oddać się tym dźwiękom.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=35_rSstqZp4

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz