środa, 3 lipca 2019

YONAKA "Don't Wait 'Til Tomorrow" ( 2019 )

ALTERNATIVE ROCK

O płycie indie rockowego kwartetu YONAKA dowiedziałem sie od kolegi Piotra, który ma kompletnego świra na tle indie właśnie i to on zaraził mnie taką muzyka kiedy go poznałem tych 15 lat temu. Niedawno będąc u niego po odbiór kilku zamówionych płyt w jego odtwarzaczu kręciła się debiutancka płyta tego właśnie zespołu, a że wiadomo jak ja reaguje na wokalistki....to skończyło się tak, iż zapragnąłem mieć na własność debiutanckie dzieło THERESY JARVIS i spółki.

Grupa istnieje od 2015 roku, a swą muzykę wydaje od 2016 jednak dotychczas były to EPki oraz single, głównie cyfrowe. Teraz zebrali wystarczająco materiału na debiutancki album, na którym znalazłem przynajmniej 50% zadowolenia. Pomijając wszystko od razu przejdę do sedna; otóż na pozycji numer 6. jest takie nagranie-petarda pod tytułem "Creature" i to od niego wszystko się zaczęło. Posłuchajcie sami.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=_ythvRpZF8g

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz