poniedziałek, 28 września 2020

TASMIN ARCHER "Great Expectations" ( 1992 )


POP

Podząca z Bradford w Anglii wokalistka TASMIN RACHER wystartowała w 1992 roku debiutując światowym singlem "Sleeping Satallite", który - jak się później okazało - został znakiem rozpoznawczym artystki. Jej cudowna piosenka zajmowała szczyty światowych list przebojów i - nie wiedząc czemu - nigdy już tego sukcesu nie powtórzyła. Owszem, nagrała jeszcze później trzy albumy "Shipbuilding" ( 1994 ) ( album ukazał się tylko w Ameryce północnej ), "Bloom" ( 1996 ) oraz wydany 10 lat później "On" ( 2006 ) jednak o dawnej sławie mogła już tylko pomarzyć. Kompletnie nie mam pojęcia co się z nią dziś dzieje jednak remanent w mojej kolekcji ( choć właściwym słowem było by "inwentura" ) spowodował, iż miałem ochotę powrócić do płyt jakie zdobywałem w początkach swojej pasji jaką oczywiście kolekcjonowanie płyt, a było to właśnie w okolicach 1992 roku choć muzyką interesowałem się od dziecka. Posłuchajmy zatem tej cudownej kompozycji.

POSŁUCHAJ: https://www.youtube.com/watch?v=lOqVQPq8zm8


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz