środa, 10 lutego 2021

RARYTASY część 14

FROST* "13 Winters" ( 2020 )

NEO-PROGRESSIVE ROCK

Początki tej brytyjskiej grupy sięgają 2004 roku. Swój debiut "Milliontown", jeszcze jako kwintet, wydali w 2006 roku. Wtedy w składzie byli wokalista JEM GODFREY, gitarzysta i wokalista JOHN MITCHELL ( mój pupilek z grup ARENA, ITA BITES czy LONELY ROBOT ), basista JOHN JOWITT ( ARENA, IQ ), perkusista ANDY EDWARDS ( IQ ) oraz gitarzysta JOHN BOYES. Obecnie trio tworzą GODFREY, MITCHELL oraz basista NATHAN KING. Po wydaniu drugiej płyty w 2008 roku zespół zrobił sobie 8-letnią przerwę. To właśnie wtedy udało mi się ich odkryć. W 2019 roku zapowiedzieli nowy album. Słowa nie dotrzymali bowiem w czerwcu 2020 ukazała się tylko 6-utworowa epka "Others", co prawda fantastyczna, ale pozostał pewien niedosyt. Grupa oczywiście cały czas pracuje nad czwartą płytą, która ma się pojawić w 2021 roku jednak na osłodę w listopadzie wydali ten cudowny 8-płytowy box zawierający wszystkie trzy albumy i to w zremasterowanych wersjach ( jedna z nich nawet w wersji 2-płytowej ), a także dodali dwie płyty koncertowe, płytę z rarytasami spoza płyt oraz wspomnianą epkę "Others". Na przestrzeni ostatnich 3, 4 lat zdążyłem zgromadzić ich wszystkie płyty jednak samo wydawnictwo w wersji ARTBOOK z dołożoną 72-stronicową książką, różnego rodzaju dodatki cieszą mnie niezmiernie, kto wie, może bardziej niż klocki LEGO cieszą mojego Syna, Adama. Najcudowniejsza wiadomość jest taka, iż jest EP "Others" , która w czerwcu 2020 ukazała się jedynie cyfrowo, a że nie akceptuje tego typu muzyki, posiadanie "Others" w formie fizycznej daje mi więcej niż posiadanie najnowszego MERCEDESA. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz