czwartek, 8 marca 2018

Dzień Kobiet


Wszystkim przedstawicielkom płci pięknej chciałbym złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Dnia Kobiet, samych pięknych dni w życiu, by uśmiech rozpromieniał Wasze twarze, byście zawsze czuły się doceniane, by spełniły się Wasze najskrytsze marzenia, w bliskich Wam osobach i otaczającej rzeczywistości odnalazły siłę i piękno stworzenia, w otaczającym świecie radość istnienia, w kolorach, smakach i zapachach wielkość natchnienia, a w sobie miłość i spełnienie.

Przede wszystkim specjalne życzenia dla dwóch najważniejszych kobiet w życiu, mojej Pauli która sprawia, że chcę być lepszym człowiekiem i która uczyniła mnie ojcem mego najwspanialszego Synka Adasia oraz mojej Mamie Beacie, która nauczyła mnie wszystkiego w życiu co najcenniejsze i co cały czas staram się przekazywać dalej...

Dla Was wszystkich drogie Panie specjalny utwór stosownie zatytułowany "Woman", który wykona ANNA-KARIN WESTERLUND, a który otrzymałem od Niej osobiście w postaci cyfrowego singla z samego Stockholmu w Szwecji. Singiel również dziś ma swoją światową premierę. Dla Ciebie również wszystkiego najlepszego ANNA-KARIN.


ANNA KARENINA i okładka do Jej singla "Woman"

POSŁUCHAJ:

https://soundcloud.com/annakarenina/womanwoman/s-ZjRNk

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz