czwartek, 16 lipca 2020

SINGLE i MAXI-SINGLE część 31

ENZO ENZO "Le Gout De L'eau" ( 2020 )

CHANSON

O KORIN TERNOVTZEFF, francuskiej balladzistce znanej pod pseudonimem scenicznym ENZO ENZO, pisałem już przy okazji jej genialnej płyty "Deux" wydanej w 1996 roku. Wokalistka wykonująca właściwie retro pop, od blisko 10 lat nie wydała żadnej płyty. Napisałem do niej nie dawno a stronie i....wyobraźcie sobie, że odpisała, mimo, iż na to nie liczyłem. Zapytałem ją o ewentualną płytę, na co ona żywo zareagowała, iż tej należy wypatrywać najbliższej jesieni. Ostatnimi czasy wydała trzy single ( z przecudnymi malowanymi okładkami ), które dostałem za przysłowiowe "free". Oto jeden z nich

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=6iDVFFaTQ-s&t=33s

Trzy wspomniane single...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz