wtorek, 23 sierpnia 2022

CHRIS DE BURGH "The Legend Of Robin Hood" ( 2021 )

POP / SOFT ROCK

Najnowszej płyty Krzycha, nie ma w Polsce. Skandal!!! Niegdyś popularny u nas irlandzki wokalista i kompozytor, autor słynnych hitów "Higher Emotion" czy nieśmiertelnej ballady "Lady In Red", doczekał się od polskich dystrybutorów, zerowego zainteresowania nowym dziełem. Płyta w Niemczech, w Europie, w każdym sklepie dostępna. Tak, tak, w Europie na każdym kroku sklepy z płytami. Tylko u nas inna mentalność. Muzyk przedstawia się jako trubadur, zabawny gawędziarz, łaczy porywającą fabułę z dużymi, ekscytująco zaaranżowanymi melodiami. Tym razem ów porywajacą fabułą jest ROBIN HOOD. Mocną stroną, jak zwykle u DE BURGHA, wspaniałe ballady.

P.S.1. Korzystając, że nadal mamy jeszcze okres wakacyjny, postanowiłem przedstawić kilka zaległych albumów z 2021 roku, których ciągle przybywa, jak każdego roku zresztą. Dziś kolej na CHRISA DE BURGHA.

P.S.2. Kolejne już gorące podziękowania za "załatwienie" tej płyty należą się mojej Mamie.

P.S.3. Zbiegiem okoliczności, mam dwie wersje tej płyty, standardową, a także DELUXE 2CD EDITION, z koncertem na drugim dysku. Zachowuje obie, choć chciałem oczywiście tę bogatszą. Dla kolekcjonera każde wydanie na wagę złota ( obie na poniższym zdjęciu )

P.S.4. Jest także - poza winylem - wersja FAN BOX, z DVD, kalendarzem i.....dziadkiem do orzechów. Na tę wersję przyjdzie czas, w którejś z kolejnych części naszego zaniedbanego cyklu "Rarytasy".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz