wtorek, 16 sierpnia 2022

POETS OF THE FALL "Ghostlight" ( 2022 )

ALTERNATIVE ROCK / POP

Mam kolegę, również zapaleńca jeśli chodzi o muzykę, któremu dostarczam wszystkiego rodzaju zapowiedzi płytowe. Za każdym razem kiedy zapomnę polecić mu jakąś płytę, ktoś mnie ubiegnie. Tym samym nie mogę sobie przypisać tego, iż dzięki mnie ma ten czy inny album. Tak też było w przypadku najnowszej płyty Finów z POETS OF THE FALL, których wcześniej nie znałem, a którzy istnieją od 2003 roku, i  którzy zdążyli juz w 2019 roku odwiedzić nasz kraj, a w październiku zrobią to ponownie. O mały włos przegapiłbym tę płytę, gdyż po tym jak odkryłem te nazwę, zupełnie zapomniaLem zainteresować się tematem. Na szczęście wspomniany kolega dostał cynk od kogoś, co tym razem bardzo mnie cieszy. Gdyby nie "oni", moja kolekcja płyt byłaby uboższa o taki klejnot jak ten.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz