poniedziałek, 30 stycznia 2017

INKUBUS SUKKUBUS "Wikka Woman" ( 2016 )

GOTHIC ROCK

Grupa powstała w 1989 roku choć ja poznałem ją dzięki pewnej nieistniejącej już stacji radiowej. Był rok 1997 i wydali oni właśnie szósty album "Vampyre Erotica". Nie mogłem się jej nasłuchać, a w dużej mierze jest to zasługa wokalistki, która zwie się CANDIA RIDLEY.

Grupa może nie nagrywa już tak wspaniałych płyt w całości, ale na każdej znajduje po kilka nagrań, które przypominają mi tamten wspaniały dla muzyki okres. Ostatnio zespół jest wyjątkowo płodny bowiem od kilku lat wydają co roku nowy album, a w roku 2016 wydali aż dwa, choć "Borrow Wake" prócz nowych nagrań zawiera także starsze, tyle że w nowych wersjach.

Nowa płyta zaczyna mi się coraz bardziej podobać, a to za sprawą ciekawych kompozycji oraz niepodrabialnemu brzmieniu, które na szczęście pozostało tak jak i wspaniały głos CANDII. Polecam otwierający "Drowing Down The Moon", "Vale Of Eden", kapitalny "Filed Of The Nymphs" czy "Storm Witch" gdzie najwspanialej brzmi automatyczna perkusja, której zespól używa od "x" lat.
Na koniec dodam tez, iż w latach 90-tych moja babcia "Nusia" uwielbiała kiedy nastawiałem w domu jeszcze z kaset magnetofonowych ten właśnie zespół. Wobec tego specjalnie z dedykacją dla Ciebie "Nusiu" INKUBUS SUKKUBUS i nagranie ""Heart Of Lilith" z tamtej genialnej płyty "Vampyre Erotica" ( 1997 ).

P.S. Na tej płycie również genialna przeróbka nagrania "Paint It Black" z repertuaru THE ROLLING STONES.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=EFMHtr-pFXw

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz