poniedziałek, 17 stycznia 2022

AUDYCJA część 47


Jestem w trakcie "inwentury" mojej kolekcji płyt. Robie wszystko bez pośpiechu, z przyjemnością ponieważ moja inwentura to nie inwentura w supermarkecie, a po prostu "przewietrzenie". W jej trakcie natrafiam na dawno nie słuchane płyty, a także odkrywam, iż jedenej czy drugiej płyty nie mam na kompakcie. Tak m.in. było z DIONNE WARWICK, amerykańską artystką, prywatnie kuzynką nieżyjącej już WHITNEY HOUSTON. Natrafiłem na kilkanaście płyt winylowych i postanowiłem dokupić ich wersje kompaktowe. Zakupiłem więc 5-płytowy box zawierający jej kilka dawnych płyt z przełomu lat 70. i 80. Zrobiłem sobie taki deser z jej muzyką czego efekt poniżej. Zapraszam do wysłuchania.

POSŁUCHAJ:

1. DIONNE WARWICK nagranie "I'll Never Love This Way Again" z płyty" Dionne" ( 1972 )
2. DIONNE WARWICK nagranie "Easy Love" z płyty "No Night So Long" ( 1980 )
3. DIONNE WARWICK nagranie "For You" z płyty "Friends In Love" ( 1982 )
4. DIONNE WARWICK nagranie "Heartbreaker" z płyty "Heartbreaker" ( 1982 )
5. DIONNE WARWICK nagranie "Got A Date" z płyty "How Many Times Can We Say Goodbye" ( 1983 )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz