wtorek, 5 września 2017

CIGARETTES AFTER SEX ( 2017 )

SHOEGAZE

Proszę posłuchajcie tego utworu w całości zanim zaczniecie dalej czytać poniższy tekst.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=L4sbDxR22z4

Prawda, że arcypiękne? Nagranie nazywa się "K.", a powyższe tajemnicze słowo "shoegaze" będące nazwą gatunku muzycznego to nic innego jak ambient pop czyli melancholijny pop. Zespołów z tego nurtu ostatnio jak grzybów po deszczu. Zależało mi, abyście posłuchali najpierw nagrania zanim będziecie dalej czytać, a przede wszystkim głosu GREGA GONZALEZA....tak, tak, to śpiewa mężczyzna. Byłem w równie wielkim szoku kiedy się o tym dowiedziałem. Dodam również, że jest on autorem wszystkich kompozycji na płycie oraz płytę wyprodukował.

Ta amerykańska grupa właśnie wydała swój debiutancki beztytułowy album choć wcześniej ukazały się już mini album i kilka singli. Ten opisywany przeze mnie jest de facto tym pierwszym pełnoprawnym debiutem. Płyta jest w całości taka jak powyższe nagranie i to kolejna płyta po ostatnio opisywanym przeze mnie THE EDEN HOUSE czy nieco wcześniej SLOWDIVE, którą z dwiema powyższymi śmiało można wrzucić do jedego worka z napisem "piękna muzyka". Niby minimalizm twórczy, a proszę posłuchać ile dało się tutaj osiągnąć skromnymi środkami. Moje ukochane nagrania to "Apocalypse", "Each Time You Fall In Love"....właściwie wszystkie. Niesamowita płyta. Objawienie roku!

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

2 komentarze:

  1. I trzeba dodać że zawitają już niedługo do naszego kraju! Tak jak nienawidzę tego gatunku muzycznego, tak ich debiutancki album jest przepiękny i postanowiłam kupić bilet :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra decyzja! Jest cała masa fajnej muzyki "shoegaze", można się przekonać z czasem. Polecam i pozdrawiam życząc udanego koncertu.

    OSKAR PENDYK

    OdpowiedzUsuń