wtorek, 22 maja 2018

MARIE MILLER "Letterbox" ( 2018 )

POP / FOLK

Pochodząca z Ameryki 28-latka debiutowała w 2013 roku epką "You're Not Alone" po czym zniknęła. Wróciła po 4 latach pełnoprawnym albumem "Letterbox", który dostałem w roku ubiegłym. Nie zrobił wówczas na mnie wrażenia. Teraz, od tej samej osoby, dostaję ponownie ten sam album. Informuję, że "chyba go mam", na co on - "weź, najwyżej komuś wydasz".

Przesłuchałem go i....eureka!!! Album rewelacja! Dziewczyna ma bardzo ładny głos, łączy pop, folk i country, a jej album wyprodukował m.in ERIC ROSSE, ten od SARY BAREILLES czy TORI AMOS. Magazyn "Billboard" opisał Artystkę jako "mieszankę SHANII TWAIN i SARY BAREILLES" właśnie. Płyta w całości bardzo ładna jednak są na niej dwie niesamowite kompozycje, w których się zakochałem. Oto jedna z nich.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=-BNJU6yza3M

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz