niedziela, 3 listopada 2019

MUZYCZNE ARCHIWUM część 23

BILL WITHERS "Just As I Am" ( 1971 )

POP / SOUL

Szukając kilku nowości w jednym z Poznańskich sklepów z płytami natknąłem się na przeceniony z 59 złotych na złotych 39,97 5-płytowy box BILLA WITHERSA, a że posiadałem tylko dwa winyle tego artysty postanowiłem wspomniany box kupić.

Muzyk nagrał 7 płyt w latach 70-tych i jedną w 1985 roku. Żyje do dziś, ma 81 lat, ale co porabia niestety nie wiem. Wiem za to, że w boxie znajdują się płyty od 3 do 7, ósmej nigdy nie słyszałem, z kolei dwie pierwsze mam na wspomnianych winylach. I właśnie z debiutu "Just As I Am" wydanego w 1971 pochodzi jeden z jego nieśmiertelnych przebojów, który zapewne znacie choć w wersji wykonanej przez kogoś innego bowiem to nagrania scoverowała niezliczona ilość artystów. Oto ono.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=tIdIqbv7SPo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz