poniedziałek, 18 listopada 2019

PŁYTA TYGODNIA część 3

ENZO ENZO "Qui" ( 1997 )

CHANSON

KORIN TERNOVTZEFF urodziła się w Paryżu w 1959 roku. Choć posiada korzenie rosyjskie od zawsze związana jest z piosenką francuską, jest wokalistką i autorka tekstów. Przyjęła pseudonim sceniczny ENZO ENZO i od 1990 roku pod tym szyldem wydaje swoje albumy. Kiedy w latach 90-tych poznawałem muzykę dzięki okładkom, w jednym ze sklepów natrafiłem na jej wówczas trzeci album "Qui" ( 1997 ) i poprosiłem jednego ze sprzedawców o włączenie tej płyty celem dowiedzenia się cóż kryje się za tą okładką. Kiedy usłyszałem otwierający płytę "L'amour Est Un Alcool" po 15 sekundach wiedziałem, że muszę to mieć. Natychmiast poprosiłem sprzedawcę o wyłączenie płyty i...o rachunek. Od tego czasu zbieram wszystko co ta pani wydaje lecz niestety muzycznie milczy od wydanego w 2011 roku "Chansons D'Une Maman Pour Culottes Courtes". Piosenka francuska zawsze mnie pociągała jednak w wydaniu tej pani to danie pięciogwiazdkowe.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=GFAkHyOpb28

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz