niedziela, 25 czerwca 2017

THE CRANBERRIES "Something Else" ( 2017 )

ALTERNATIVE ROCK

Pomyśleć, że nienawidziłem kiedyś piosenki "Zombie" z 1994 roku, chyba największego hitu tego zespołu. Zmieniałem kanał kiedy tylko widziałem ten zespół. Człowiek się jednak zmienia i dziś grupę ubóstwiam.

Po wydaniu pięciu płyt w latach 1993-2001 postanowili się rozwiązać choć oficjalnie tego nie podawano. DOLORES O'RIORDAN, genialna wokalistka, rozpoczęła karierę solową nagrywając dwie udane płyty. W 2012 roku THE CRANBERRIES wrócili po 11 latach przerwy albumem "Roses". który niestety nie przypadł mi do gustu. Tak to już jest kiedy muzycy robią sobie tak długą przerwę. W międzyczasie się zmieniają, dorastają i ma to niekiedy negatywny wpływ na ich twórczość. Od 2012 roku minęło kolejne pięć lat i niestety nie otrzymujemy nowej płyty bowiem właśnie wydany "Something Else" to nic innego jak album akustyczny zawierający dobrze nam znane przeboje zespołu właśnie w wersjach akustycznych. Na otarcie łez dostajemy trzy premierowe piosenki. Wszystko z towarzyszeniem orkiestry The Irish Chamber Orchestra. Co ciekawe, wśród starych hitów zabrakło tych z dwóch ostatnich albumów, a więc "Wake Up And Smell The Coffee" ( 2001 ) oraz wspomniany "Roses" ( 2012 ). Dlaczego? Nie mam pojęcia.

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=Ce7xqbfriNc

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz