środa, 10 stycznia 2018

ŚPIEWAJĄCY AKTORZY część 4

DAVID DUCHOVNY "Hell Or Highwater" ( 2015 )

FOLK / ROCK

DAVID DUCHOVNY to nikt inny jak słynny FOX MULDER z serialu "Z ARCHIWUM X", którego niegdyś byłem wilekim fanem. Choć śledzę serial do dziś ( od 3 stycznia 2018 roku jest nadawany jego 11 sezon ) to nie wywołuje już u mnie takich doznań jak kiedyś.

Otóż aktor postanowił wydać w 2015 roku swój pierwszy solowy album ( drugi zatytułowany "Every Third Thought" ukaż się 9 marca 2018 ) idąć w ślady wileu innych kolegów jak JOHNNY DEPP czy KEVIN COSTNER. Ponoc aktor zainteresował się gitara ok 2010 roku i szybko sie w niej zakochał. Muzyka zawarta na płycie jest skierowana dla fanów folku, delikatnego rocka, troche rockabilly, może i americana, a na pewno country. Fanom BRUCE'A SPRINGSTEENA, grupy DIRE STRAITS czy THE WATERBOYS z pewnościa przypadnie do gustu. Prypomniałem sobie o tej płycie niedawno kiedy ogłoszono, iż za chwilę ukaże się druga płyta. Przyznam, że ten album od trzech lat od premiery w 2015 roku przeleżał u mnie zafoliowany, a teraz nadażył się okazja, teraz kiedy jeszcze nie ukazuje się zbyt wiele płyt jest czas na nadrabianie zaległości. DUCHOVNY ma dość charakterystyczny głos, choć przyznam, że z początku jego śpiewu nie rozpoznałem. Polecam wszystkim fanom takiego grania cały album, ale w szczególności 3 perełki: mój ukochany otwierający "Let It Rain", tytułowy "Hell Or Highwater" oraz nieco żywszy "Another Year". Do odsłuchu wspomniany "Let It Rain".

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=jiFXOLHAjTE

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz