środa, 1 września 2021

PŁYTA KONCERTOWA część 10

DREAM THEATER "Distant Memories: Live In London" ( 2020 )

PROGRESSIVE METAL

Wstrzymywałem sie z odsłuchem tej płyty. Nie przepadam za koncertówkami, wolę dzieła studyjne. Mało tego, jeśli dany artysta wydaje nowy album i do wyboru jest płyta CD za np. 60 złotych, a wersja DELUXE z dołożonym DVD za złotych 80....to kupuję te lepszą, droższą, z DVD ( ostatnio z BLU-RAY ), dla wydania, dla ładniejszego opakowania, choć de facto tych dodatkowych DVD nie słucham z powodów wyjaśnionych powyżej, ale też z braku czasu. Trzeba coś wybrać. Podobnie było z DREAM THEATER. powyższa koncertówka - poza wersją na winylu - ukazała się w bogatych formatach zwanych multiboxami. Mamy do wyboru 3CD+2DVD lub 3CD+2BLU-RAY. Mimo, iż filmy zdecydowanie oglądam w kinie ( chyba, że danego filmu w kinach nie ma ), świadomie odpuściłem zakup odtwarzacza BLU-RAY, do ewentualnych koncertów w zupełności wystarczy mi DVD. Ale jak widać na poniższcyh zdjęciach, zakupiłem jednak edycję 3CD+2BLU-RAY ponieważ....wydane są w dikipaku podczas gdy edycja 3CD+2DVD w zwykłym plastiku pozbawionym pięknej tekturki, lepszego wykonania itd. DREAM THEATER ostatnio dosłownie zasypują nas koncertówkami, w tym roku wyszły już trzy bootlegi, a w planach na 17 września jest czwarta. Kolejne jesienią i tak...podobno do 2023 roku. W październiku natomiast pojawi się nowa płyta zespołu "A View From The Top Of The World", a zapowiadający ją singiel "The Alien" daje nadzieje na powrót do najlepszego okresu zespołu ( lata 1999-2013 ).

"Distant Memories: Live In London" jest zapisem wycinku z trasy, a dokładnie pochodzącym z lutego 2020 roku z Lonynu kiedy kwintet promował swój nowy wtedy album "Distance Over Time". Kompletnie mam w nosie narzekanie, że wokalista JAMES LA BRIE ma kłopoty z głosem Jak wspomniałem, najważniejsze dla mnie są płyty studyjne, wszelakie DVD czy inne BLU-RAYE traktuje jako ciekawostkę. Jak łatwo się domyśleć na razie jestem po przesłuchaniu trzech kompaktów z tego zestawu, dwa BLU-RAYE odtworzę sobie w przyszłości, tym bardziej, że planuje zakup nowego laptopa być może wyposażonego już we wspomniany odtwarzacz. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz