czwartek, 21 kwietnia 2022

JOHNNY MARR "Fever Dreams Pts 1-4" ( 2022 )

INDIE POP / INDIE ROCK

Były gitarzysta THE SMITHS od 2013 roku wydaje regularnie swoje płyty solowe. Najnowszą "Fever Dreams" jest zlepkiem czterech ubiegłorocznych 4-utworowych EPek, które teraz w 2022 roku muzyk postanowił zebra c na jednej płycie dając im wspólny tytuł "Fever Dreams Pts 1-4". Mnie udało się zakupić "Fever Dreams Pt 1" oraz "Fever Dreams Pt 2", jednak miałem problem z częścią trzecią i  czwartą. Kiedy postanowiłem na dobre ich poszukać w jakimkolwiek sklepie internetowym, okazało się, że zostaną one zebrane i wydane na jednej płycie. Płyta już jest, zawiera wszystkie 16 kompozycji, trwa ponad 70 minut i jakimś cudem jest bez problemu do kupienia w Polsce. Myślę sobie jednak, że źle mi trochę bez tych części "3" i "4" wydanych osobno. Jakoś tak niekompletnie, mimo, że przecież mam je teraz zebrane razem. Nie da mi to spokoju, jestem "zmuszony" je zakupić, choć nie wiedzieć czemu dotychczas był z tym problem. Poszukam dalej, może się uda. Tym bardziej, że okładki układają się poniekąd w całą serię, która pochodzi z jednej sesji. Komu wystarczy zbiór całości na jednym krążku, zapraszam do zakupu całej płyty. Jest na niej sporo fantastycznej muzyki. Ale JOHHNY MARR nie schodzi poniżej pewnego poziomu. Nie inaczej jest i tym razem. Oto mały fragment z 16 premierowych nagrań.

POSŁUCHAJ: https://www.youtube.com/watch?v=tlFXBri-F_A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz