czwartek, 23 czerwca 2016

PŁYTA WINYLOWA część 3

UROPA "Harmony" ( 1980 )

DISCO

Pochodząca z Włoch grupa UROPA wydała tylko jeden album zatytułowany "Harmony" w 1980 roku właśnie dziś przeze mnie przedstawiany.

Trzaski winyla słychać tutaj cudownie, ale płyta jest w kapitalnym stanie. Wspaniała muzyka, wspaniały rok wydania. Kiedy nastawiłem ten album poczułem się jakbym otwierał bardzo dobre wino. Bo ta muzyka taka właśnie jest, im starsza tym lepsza. Cudowny wokal, klimat tamtych czasów, smyczki.

Płyta trwa zaledwie 35 minut i zawiera tylko sześć piosenek ( po trzy na każdej ze stron ), ale niektóre z nich trwają po 6,7 lub nawet 8 minut. Grupa śpiewa w języku angielskim. Mnie najbardziej podoba się nagranie tytułowe "Harmony", ale reszta wcale nie jest gorsza. Panowie wspomagani są tutaj prze żeńskie wokale słyszalne chyba najbardziej w refrenie "Feeling High". Zakochałem się też w balladzie "I Never Lie" i finałowym, przecudnym "Laugh Until I Cry". Ta skromna płyta bije na głowę niejedną nowość, na którą bardzo czekamy, a ta niejednokrotnie rozczarowuje. Wspaniały album!

POSŁUCHAJ:

https://www.youtube.com/watch?v=X8bu-bW0xDE

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz